Tuesday, 13 January 2009

What's to come.....

The huge relief of handing some coursework in... then getting 2 more pieces thrown at you as the new semester starts! Isn't Uni fun?

Anyway,  few things coming up! I have had some people say to me there is not a lot to do in between resets other than sitting in the forums or chat, i agree. But the game is not built to be on for 24/7. But i know some of you do =P So i have come up with something to help pass some time, but i will take a couple weeks after release to build up... i know all you social people and a few others will like it! It'll be a great add on for the site.

Of course i still have the enemy & friends list to do as well as the odd reported fix here and there.

It is new server time! I am currently waiting on the price for a 2nd server to be added to RoB, i'll let you know closer to the time because there will be some downtime when it's being set up! that means only good things though, means a lot more people are playing!

have a goooood week =D

Ash

12 comments:

Lady anubis said...

You're full of crap, Uni sucks -.-' LoL.

In other news, I'm excited for the changes :]] Keep up the good work dear :P

hx239 said...

can we please have ap back first?

Melissa said...

What about the outpost? Is that gonna come back?

Drewcifer said...

Its sounds like its going to be great but what i think you need is something to do besides attack people and train. maybe have some journey quests to get rewards. Like have to battle monsters and NPCs through the woods to get to ghost town instead of paying 75. I dont know it just needs a bit more a motive to get your character stronger.

Jeffrey said...

I just have one request, change the enemy list name for hitlist please, because I´m tired of reciving bls saying, so you´re my enemy now, damn fucking n00bs -_-

Anonymous said...

are you ever bringing back the outpost cause that's what i did to pass time in between resets. it's pretty Pavlovian but still it was something.

PipBernadotte said...

I would also like to see a way to reset the alignment... cause I wish to go evil again. And who knows how many others will want to :p You could use my name to create the link to the alignment reset too! haha. :D

Priszilla said...

Yay for Asherz!

lingromanzecool said...

hi there all i'm sorry to bother anyway but i would like to say nice to meet you all here haah alright i'm just new here so if possible i would like to ask for someone's help and i would thank him or her a lot ^^

lingromanzecool said...

hi there all i'm sorry to bother anyway but i would like to say nice to meet you all here haah alright i'm just new here so if possible i would like to ask for someone's help and i would thank him or her a lot ^^

Shax! of Wolfsblood said...

Definetly looking forward to the new server, the game has been so slow and keeps crashing and you can't access it. Down as I post this actually, been trying to get back on for almost a half hour.

Anonymous said...

i need like a mini game to play that gives you gold or blood because alls i have to do is train. i bet yall could find some good vamp mini games and like each guy you kill gives 1 gold or something

Post a Comment

Comment this update.

Popular Posts